Είσοδος σπιτιού, π. 1920-1930
Ο Στέλιος Μηλιάδης είναι από τους ελάχιστους Έλληνες ζωγράφους που ενστερνίστηκαν τα διδάγματα του γαλλικού ιμπρεσιονισμού στη γνήσια έκφρασή τους. Μετά τις σπουδές του στο Μόναχο, εγκαταστάθηκε στο Παρίσι, όπου διέμενε έως το 1932. Το έργο του είναι βαθιά επηρεασμένο από τη ζωγραφική του Auguste Renoir, καθώς με μικρές κοφτές πινελιές καθαρού χρώματος αποδίδει τα τοπία της γαλλικής εξοχής, ενώ συχνά ανιχνεύονται επιδράσεις από το έργο του Paul Cézanne ιδιαίτερα στις απόψεις χωριών, όπου οι όγκοι των κτισμάτων δομούνται καθαρά με το χρώμα.
Στην Είσοδο σπιτιού του Στέλιου Μηλιάδη απεικονίζεται η είσοδος ενός σπιτιού της γαλλικής πρωτεύουσας, όπου ο ζωγράφος είχε το ατελιέ του. Χωρίς να ωραιοποιεί το κτίσμα, επιχειρεί να αποδώσει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του με κάποιες αρχιτεκτονικές λεπτομέρειες, ενώ δεν λείπει και η συναισθηματική προσέγγιση, καθώς εστιάζει το θέμα στην είσοδο του κτιρίου που τον στέγαζε. Είναι η απόδειξη μιας ζωγραφικής ειλικρίνειας, που δεν παρουσιάζει την ανύπαρκτη ομορφιά ενός θέματος, αλλά που ωραιοποιεί το συναίσθημα.