Ακρόπολη, μετά το 1920
Ζωγράφος με ευρύτερη παιδεία, την οποία απέκτησε κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του στη Δυτική Ευρώπη, ύστερα από σπουδές στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Πετρούπολης με καθηγητή το Ρώσο τοπιογράφο και μαθητή του Αϊβαζόφσκι, Α.Ι. Kουίντζι, ο Χειμώνας ασχολήθηκε σχεδόν αποκλειστικά με την τοπιογραφία, την οποία απέδωσε σύμφωνα με τον ιμπρεσιονισμό που επικρατούσε σε όλη σχεδόν την Ευρώπη. Επιστρέφοντας το 1894 στη Ρωσία, διορίστηκε καθηγητής στην Ακαδημία της Πετρούπολης και αργότερα διευθυντής της. Το 1920 εγκατέλειψε τη Σοβιετική Ένωση και εγκαταστάθηκε στην Αθήνα.
Στην Ακρόπολη απεικονίζεται ο Ιερός Βράχος, τα Αναφιώτικα και στο βάθος ο λόφος του Φιλοπάππου. Είναι μια από τις ωραιότερες απόψεις της Ακρόπολης που έχουν φιλοτεχνηθεί και πρέπει να έγινε αμέσως μετά την άφιξή του Χειμώνα στην Ελλάδα το 1920, όταν ακόμη η χρωματολογία των έργων του ήταν πιο βαριά. Η θαυμάσια προοπτική διευκολύνει το θεατή να συλλάβει την άποψη της περιοχής κατά την εποχή που φιλοτεχνήθηκε το έργο. Με μικρές κοφτές πινελιές αποδίδει τους σκούρους πράσινους όγκους των φυλλωμάτων των δέντρων που περιβάλλουν μια φωτεινή, λουσμένη στο φως Ακρόπολη.