Κοπάδι προβάτων, π. 1930-1940
Πήρε τα πρώτα μαθήματα ζωγραφικής στην Καλλιτεχνική Σχολή της Κέρκυρας και συνέχισε στην ΑΣΚΤ της Αθήνας, ενώ παράλληλα σπούδαζε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, την οποία όμως γρήγορα εγκατέλειψε για να αφοσιωθεί αποκλειστικά στις καλλιτεχνικές σπουδές. Ως ζωγράφος και χαράκτης φιλοτέχνησε ηθογραφικές σκηνές, τοπία, θαλασσογραφίες και πορτρέτα, ενώ ως γλύπτης ασχολήθηκε με προτομές και ηρώα. Η γλυπτική του είναι επηρεασμένη από τον ακαδημαϊκό ρεαλισμό, αλλά, στα ζωγραφικά και χαρακτικά έργα του στοιχεία του ακαδημαϊσμού συνδυάζονται με εξπρεσιονιστικές και ρεαλιστικές επιδράσεις.
Στο έργο Κοπάδι προβάτων είναι η φωτεινότητα της ατμόσφαιρας που ενδιαφέρει τον Γερμενή. Με ανοιχτόχρωμους τόνους του γκρι γαλάζιου που σχεδόν ενοποιούν τα αραιά σύννεφα και τα βουνά, με λίγα καφετιά κίτρινα και ώχρες στην απόδοση του γυμνού κάμπου, την καταπράσινη λωρίδα που υπονοεί το ολόφρεσκο χορτάρι, υποδηλώνει την εποχή που το κοπάδι των προβάτων με τους βοσκούς αναχωρεί στο τέλος της άνοιξης για τα βουνά.