Πανταζής, για το Μέτσοβο, 1996
Σπούδασε χαρακτική και σκηνογραφία στη Σχολή Kαλών Tεχνών της Aθήνας και συνέχισε τις σπουδές του στο Slade School of Fine Arts του Λονδίνου την περίοδο 1970-1973, ενώ το 1975 και το 1976 με ολιγόμηνες υποτροφίες του Iδρύματος Ford παρακολούθησε τεχνικές λιθογραφίας σε πανεπιστήμια και εργαστήρια των ΗΠΑ. O Δρούγκας ξεκίνησε ως χαράκτης για να στραφεί σιγά σιγά στη ζωγραφική, και να επιδοθεί τελικά από το 1974 αποκλειστικά σε αυτήν. Mε σύζευξη θεματογραφικών στοιχείων από το παρελθόν και κοινότοπων αντικειμένων της καθημερινής πραγματικότητας, ο Δρούγκας οδηγεί το θεατή υπαινικτικά, με σύμβολα και αρχέτυπα σε παλαιότερες μορφές τέχνης ή προσωπικά βιώματα. H απομόνωση μιας καλοδιατηρημένης στιγμής, η λεπτομερειακή-φωτογραφική περιγραφή των αντικειμένων, ο υποβλητικός φωτισμός, η εξαιρετική καθαρότητα της εικόνας και ιδιαίτερα η αδιατάραχτη ακινησία, οδηγούν σε μια οφθαλμαπάτη που ξεκινά πολλές φορές από τη ζωγραφική απεικόνιση της κορνίζας, η οποία δεν παίζει ρόλο περιοριστικό αλλά πρωταρχικό, και για να επεκταθεί στο ίδιο το θέμα του πίνακα.