Παραπορτιανή Μυκόνου, 1937


Η Παραπορτιανή της Μυκόνου, εκτός των άλλων, μαρτυρά και το ενδιαφέρον του Μόσχου για θέματα που αντλούνται από το ελληνικό τοπίο, το οποίο ανέκαθεν προτιμούσε. Γίνεται μια προσπάθεια να συνδυαστεί η απεικόνιση ενός μνημείου (της Παραπορτιανής) με κάποια επιπλέον στοιχεία που προσθέτουν μια επιπλέον διάσταση. Οι μαυροφορεμένες φιγούρες που πλαισιώνουν την λεπτομερειακά σχεδιασμένη εκκλησία της Παραπορτιανής, έχουν σχεδιαστεί συνοπτικά και υπάρχουν μόνο για να προσθέσουν στη σύνθεση το στοιχείο της ανθρώπινης παρουσίας. Έτσι το έργο αποκτά ένα επιπρόσθετο αφηγηματικό στοιχείο που το κάνει περισσότερο ευανάγνωστο.