Παραπορτιανή Μυκόνου, 1937
Σπούδασε ζωγραφική στη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας, από το 1928 έως το 1935, με καθηγητή τον Κ. Παρθένη και χαρακτική κοντά στον Γιάννη Κεφαλληνό, το εργαστήριο του οποίου ξεκίνησε το 1932. Από το 1939 έως το 1973 δίδαξε σχέδιο στην Παπαστράτειο Σχολή, στο Κολλέγιο Θηλέων Ελληνικού και στο Κολλέγιο "Ανατόλια" στη Θεσσαλονίκη. Ο Μόσχος, επιδέξιος τεχνίτης, ενδιαφερόταν κυρίως για την ρεαλιστική περιγραφή των μορφών του και προτιμάει κυρίως την αδρή χάραξη και θέματα και τοπία από την καθημερινή ζωή της υπαίθρου.
Η Παραπορτιανή της Μυκόνου, εκτός των άλλων, μαρτυρά και το ενδιαφέρον του Μόσχου για θέματα που αντλούνται από το ελληνικό τοπίο, το οποίο ανέκαθεν προτιμούσε. Γίνεται μια προσπάθεια να συνδυαστεί η απεικόνιση ενός μνημείου (της Παραπορτιανής) με κάποια επιπλέον στοιχεία που προσθέτουν μια επιπλέον διάσταση. Οι μαυροφορεμένες φιγούρες που πλαισιώνουν την λεπτομερειακά σχεδιασμένη εκκλησία της Παραπορτιανής, έχουν σχεδιαστεί συνοπτικά και υπάρχουν μόνο για να προσθέσουν στη σύνθεση το στοιχείο της ανθρώπινης παρουσίας. Έτσι το έργο αποκτά ένα επιπρόσθετο αφηγηματικό στοιχείο που το κάνει περισσότερο ευανάγνωστο.