Κοντόκαλι, Κέρκυρα
Μετά τα πρώτα μαθήματα που πήρε στην Καλλιτεχνική και Βιοτεχνική Σχολή της Κέρκυρας συνέχισε τις σπουδές του στην Τεργέστη και τη Ρώμη. Επιστρέφοντας στην Κέρκυρα, συνεργάστηκε με άλλους καλλιτέχνες στη διακόσμηση του Αχιλλείου, όπου εμφανίζονται οι ιταλικές επιδράσεις που χαρακτηρίζουν την τέχνη του, ενώ για μικρό χρονικό διάστημα παρέμεινε στην Αίγυπτο. Τοπιογράφος κατά βάση, ειδικεύτηκε στην υδατογραφία και, όπως και ο Άγγελος Γιαλλινάς και Βικέντιος Μποκατσιάμπης, φιλοτέχνησε έργα υψηλής χρωματικής ευαισθησίας, επιτυγχάνοντας στην πορεία να ξεπεράσει την ιταλική ακαδημαϊκή επίδραση και να ακολουθήσει περισσότερο στις κατακτήσεις του ιμπρεσιονισμού.
Στο έργο Κοντοκάλι-Κέρκυρα η ειδυλλιακή, ποιητική ατμόσφαιρα του κερκυραϊκού τοπίου εκφράζεται με πολυάριθμες προσεγμένες μικρές πινελιές σε ιώδεις θερμούς τόνους που χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμένη ώρα του δειλινού.